Μετά την έλευση του διαδικτύου όπου με ένα κουμπί και μια αναζήτηση μπορεί κάποιος να μάθει τα πάντα,ένα μεγάλο μέρος των σκοπών του σχολείου έχει γίνει πλέον προσβάσιμο και μάλιστα με τρόπο που κοστίζει λιγότερο....η παιδεία εξάλλου έπρεπε να είναι σχεδιασμένη με βάση τις φιλοσοφικές σχολές της αρχαιότητος όπου παρείχετο περιπατητική γνώση,γνώση που οδηγεί σε δημιουργία και όχι γνώση αποστήθισης....
Δεν αρκεί η διανομή φυλλαδίων,βιβλίων και φωτοτυπιών...ούτε οι ατέλειωτες ώρες διδασκαλίας αφού δεν οδήγησαν σε γνώση....τα παιδιά παραμένουν σχεδόν αγράμματα,απαίδευτα,χωρίς να μπορούν να συντάξουν μια στοιχειώδη έκθεση ακόμα και στο λύκειο,για να μην μιλήσουμε για τη γραφή της ίδιας της γλώσσας....
Μένει ο ρόλος μονο του εξεταστικού κέντρου και της πιθανής κοινωνικοποίησης στο σχολείο,κάτι που πολλές φορές λειτουργεί σαν πάρκινγκ ψυχών....
Καιρός είναι να λευτερωθεί το μυαλό των παιδιών και να πλησιάσει την πραγματική γνώση και επίγνωση.....όλο αυτό που υπάρχει,παγκοσμίως ίσως,μοιάζει με ανόητο φερετζέ όπου πίσω από μια δήθεν γνώση κρύβεται η άγνοια,μοιάζει με εκγύμναση ετών χωρίς πραγματικό αντικείμενο....ίσως τα επερχόμενα φωτίσουν και φροντίσουν γι αυτό......
Δεν αρκεί η διανομή φυλλαδίων,βιβλίων και φωτοτυπιών...ούτε οι ατέλειωτες ώρες διδασκαλίας αφού δεν οδήγησαν σε γνώση....τα παιδιά παραμένουν σχεδόν αγράμματα,απαίδευτα,χωρίς να μπορούν να συντάξουν μια στοιχειώδη έκθεση ακόμα και στο λύκειο,για να μην μιλήσουμε για τη γραφή της ίδιας της γλώσσας....
Μένει ο ρόλος μονο του εξεταστικού κέντρου και της πιθανής κοινωνικοποίησης στο σχολείο,κάτι που πολλές φορές λειτουργεί σαν πάρκινγκ ψυχών....
Καιρός είναι να λευτερωθεί το μυαλό των παιδιών και να πλησιάσει την πραγματική γνώση και επίγνωση.....όλο αυτό που υπάρχει,παγκοσμίως ίσως,μοιάζει με ανόητο φερετζέ όπου πίσω από μια δήθεν γνώση κρύβεται η άγνοια,μοιάζει με εκγύμναση ετών χωρίς πραγματικό αντικείμενο....ίσως τα επερχόμενα φωτίσουν και φροντίσουν γι αυτό......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου