Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Και...

 ....συνεχάνε οι...χαζαροπεριούσιοι στην οκράινα,το παιχνιδάκι με την αρκούδα,με μοναδικό αποτέλεσμα τον θάνατο νέων ανθρώπων στο μέτωπο...οπλάκια από εδώ,πυραυλάκια από εκεί,χαμένες ζωές και δυστυχία για τον κόσμο....μήπως αυτό είναι το ''ζητούμενο''???...στην άλλη μεριά πέρσες και υπερατλάντειους για χάρη του γνωστού μεσανατολικού κράτους...ε...μέχρι πότε....και ταυτόχρονα στα πέριξ,παρόμοιοι δρώντες αγοράζουν αβέρτα τη γη των προγόνων,την ίδια στιγμή που παιδιά της χώρας κατ ουσίαν αναγκάζονται να φύγουν λόγω της αδηφαγίας μιας νομενκλατούρας που μοιάζει με αυτής των σοβιέτ και αποτελείται συχνά από πρώην αμπεχονοφόρους με ντουντούκες που μιλάνε πια για κέρδη και αγορές και ρουφάνε με το μπουρί τα εουροπαικά μάνευ,αυτά που προέρχονται από ταξέισον όλων των εουροπαίων....δηλαδή όλα για τα φράγκα κάποιων μικρόνοων,που ήρθαν στη γη μόνο για φαταουλιά και οι οποίοι δεν χορταίνουν κιόλας,τέτοιο κόμπλεξ κουβαλάνε....όμως το σύμπαν αυτά πάντα τα ανατρέπει,όπως άλλωστε έχει πράξει εκατοντάδες φορές και στο ιστορικό παρελθόν....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου