.....δεν αποθηκεύεται η ηλεκτρική ενέργεια των απε εντός ελλάντας και πάει τσαμπέ μπουλγκάρια σε τιμές ελάχιστες κι εκεί αποθηκεύεται για να ξαναπουληθεί πίσω σε πολλαπλάσια τιμή?...τι συμβαίνει επιτέλους?....γιατί καταστράφηκαν τα μηχανήματα κάρβουνου στη δυτική Μακεδονία με εκρηκτικά?...πόσο πρέπει επιτέλους να πλερώσουν οι εντόπιοι την ενέργεια και για χάριν ποίων?...αφού τα μηχανήματα είχαν πληρωθεί από το μόχθο των εντόπιων γιατί καταστράφηκαν?....τι συμβαίνει επιτέλους?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου